Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


To those i knew, lived, died, fought and killed alongside! This is for you!
 
HomeSearchLatest imagesRegisterGalleryLog in

 

 Staying in Touch from across servers!

Go down 
4 posters
AuthorMessage
rayx10
Neonate
Neonate
rayx10


Posts : 136
Awesomeness : 4
Join date : 2009-04-28
Age : 114
Location : Somewhere

Character sheet
Name: Ray McLeod
Clan: Khaibit (Mekhet)
Covenant: Carthian Movement

Staying in Touch from across servers! Empty
PostSubject: Staying in Touch from across servers!   Staying in Touch from across servers! I_icon_minitimeWed Apr 07, 2010 5:47 pm

Stakk innom Xavius for ei stund siden og fandt, til min positive overraskelse, ut at Karl Tore har nådd det endelige level! Gratsors til Kataki the Death Knight!

Tenkte jeg ville ta ei update, bare for å forhindre at vi blir fremmede plutselig.
Og siden jeg var velkommen I RAWR da skal dere være velkommne i The Band of the Gryphon om dere skulle besøke moonglade på et tidspunkt. På Alliance.

Begynner med min main, Gottfried, Retribution MS Prot/Holy OS Paladin.
Jeg er stolt av å ha endelig fått meg Shadows Edge
Er jo et kickass våpen, holder meg rundt 5000-6000dps I 5man heroics daglig, og 7500++ I raids, min personlige dps rekord på en mob gruppe i raid er 21000dps (burst) og jeg er nokså stolt av det!
Raider ICC25 så ofte jeg kan få det til for å få mine Shadowfrost Shards I forbindelse med questen.
Hvis det betyr noe har jeg 5700 gearscore.
Armory Link

Neste var min Mage alt, Thorrix, Frost Raidspec og Fire funfunfunspec.
Nå over 5000gearscore og, superbra ranged dps med mye moro til, kan lett klare over 4500dps på bosskamper, blizzardspam på grupper er ikke værst heller.
Armory Link

Da var det min DeathKnight Critique, Blood DPS MS, Frost Tank OS, så langt har jeg bare samla DPS gear, men jeg planlegger å samle på tanking gear og, etter jeg ikke kan gjøre mer for min dps med triumph emblems.
Har litt igjen å gå på, men greier nå lett 4000dps + litt når det gjelder buffs.
Armory Link

Menmen, nokk om mine chars, jeg har så mange så pytt, vil ikke lage en altforlang post nå heller.
Utenom disse har jeg en Druid healer, en Shaman, En Rogue, en Warrior og Priest.

Skulle likt om dere, om dere gidder, linke samme info om de mest viktige char'ne dere har.
Er jo bra å vite, eh?
Back to top Go down
Boehlke
Antediluvian
Antediluvian
Boehlke


Posts : 1045
Awesomeness : 43
Join date : 2009-04-21
Age : 36
Location : In the bush

Character sheet
Name: Nickolas
Clan: Gangrel
Covenant: Unbound

Staying in Touch from across servers! Empty
PostSubject: Re: Staying in Touch from across servers!   Staying in Touch from across servers! I_icon_minitimeWed Apr 07, 2010 6:39 pm

Ho-hooo! Får legge ut litt info jeg også da.

Main char: Evylona, Paladin... Jeg er en selvutnemnt "Noob of eternity" Så alle slike fine specs, og skryting Ray driver med legger ikke jeg ut. Karakter navn får være nok. Har noen andre karakterer... Men ikke noe å skrive om.

Hepp Hepp!
Back to top Go down
https://radioactive.forumotion.com
rayx10
Neonate
Neonate
rayx10


Posts : 136
Awesomeness : 4
Join date : 2009-04-28
Age : 114
Location : Somewhere

Character sheet
Name: Ray McLeod
Clan: Khaibit (Mekhet)
Covenant: Carthian Movement

Staying in Touch from across servers! Empty
PostSubject: Re: Staying in Touch from across servers!   Staying in Touch from across servers! I_icon_minitimeFri Apr 09, 2010 3:20 am

Whoa, endelig en påstand eg kan si å ha hørt fra både theo og thomas! :O

Yay! \o/
Back to top Go down
Dragon-of-Legends
Neonate
Neonate
Dragon-of-Legends


Posts : 180
Awesomeness : 0
Join date : 2009-05-29
Age : 38

Character sheet
Name: Prometheus/Strymer
Clan: Mekhet
Covenant:

Staying in Touch from across servers! Empty
PostSubject: Re: Staying in Touch from across servers!   Staying in Touch from across servers! I_icon_minitimeSat Apr 10, 2010 3:28 pm

javell da! her kommer mine bags of digitized "meh" og de kommer i level-o-logisk rekkefølge (høyest øverst lavest nederst)

80 Valkyrion Ret/prot pally
80 Drantus (aka Dr. Anus) nylig respecca til frosty the Magecicle (skal dvergest i cata)
75 Othessa Balance Feral (the cutie i min lineup)
74 Bordin Marksman (morroklumpen selv med explosivt humør og en forkjærlighet for alt som sier pang, boom, bang og KABLAAAAAAM!!!! ja og som dverg kan han ikke si nei til en ale eller noe annet snadder)
72 Raevel unholy (bastard) ikke mye å si om han
51 Zarael Enhancement shammy og en smule glemt (er utsatt for dverging i cata evt.)
38 Thyrania Fury (another cutie i min lineup)
33 Chireyna Afflic (cheeky number med en sans for uberegneligheter og hun skal bli varulv når den tid kommer)
20 Treyos combat (tror jeg det var)
10 Thorvaric Holy (bank bestyrer av min micro nano guild The Golden Owl academy)

får vell følge RayXman's eksempel og utrekke en invitasjon til "The Golden Owl Academy" for dem som skulle (overraskende nok men jeg har mine interplanetariske tvil) være interesterte i det
Back to top Go down
Beast King
Elder
Elder
Beast King


Posts : 670
Awesomeness : 9
Join date : 2009-04-28
Age : 36
Location : my Room

Character sheet
Name: Charles the Ripper
Clan: Gangrel
Covenant: Ordo Dracul

Staying in Touch from across servers! Empty
PostSubject: Re: Staying in Touch from across servers!   Staying in Touch from across servers! I_icon_minitimeSun Apr 11, 2010 5:50 pm

Right people, æ har jo totalt 6 characters. det e Kataki, my main, en lvl 80 DK.
here be tha armory: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Xavius&cn=Kataki
så har æ en lvl 62 pala, en lvl 59 rogue, en lvl 35 druid a.k.a bank, en lvl 20something priest og en lvl 2 nelf hunter on Hakkar. Don't ask why.

Og takk for det, lvl 80 var en stor achievement. det og epic flying gjorde mæ te en stor gutt^^
bare så det e sagt, æ har vist en gear score på 3000 ish. I don't know, siden æ ikke har den addonen. Yeah, I'm awesome.
Back to top Go down
Boehlke
Antediluvian
Antediluvian
Boehlke


Posts : 1045
Awesomeness : 43
Join date : 2009-04-21
Age : 36
Location : In the bush

Character sheet
Name: Nickolas
Clan: Gangrel
Covenant: Unbound

Staying in Touch from across servers! Empty
PostSubject: Re: Staying in Touch from across servers!   Staying in Touch from across servers! I_icon_minitimeMon Apr 12, 2010 5:51 pm

Nazriiin, Takk for det!
Back to top Go down
https://radioactive.forumotion.com
rayx10
Neonate
Neonate
rayx10


Posts : 136
Awesomeness : 4
Join date : 2009-04-28
Age : 114
Location : Somewhere

Character sheet
Name: Ray McLeod
Clan: Khaibit (Mekhet)
Covenant: Carthian Movement

Staying in Touch from across servers! Empty
PostSubject: Re: Staying in Touch from across servers!   Staying in Touch from across servers! I_icon_minitimeMon Apr 12, 2010 6:51 pm

Beast King wrote:
Right people, æ har jo totalt 6 characters. det e Kataki, my main, en lvl 80 DK.
here be tha armory: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Xavius&cn=Kataki
så har æ en lvl 62 pala, en lvl 59 rogue, en lvl 35 druid a.k.a bank, en lvl 20something priest og en lvl 2 nelf hunter on Hakkar. Don't ask why.

Og takk for det, lvl 80 var en stor achievement. det og epic flying gjorde mæ te en stor gutt^^
bare så det e sagt, æ har vist en gear score på 3000 ish. I don't know, siden æ ikke har den addonen. Yeah, I'm awesome.

Epic flying var vanskeligere å få før wrathofthebitchking bare så det er klart...... 5k gold var store penger I the burning crusade!
Mennnnn ett tip, man kan fæ treninga til epic flying billigere i outland, om du er exalta med Honor Hold/Thrallmar koster det bare 4200 eller mindre.
Back to top Go down
Beast King
Elder
Elder
Beast King


Posts : 670
Awesomeness : 9
Join date : 2009-04-28
Age : 36
Location : my Room

Character sheet
Name: Charles the Ripper
Clan: Gangrel
Covenant: Ordo Dracul

Staying in Touch from across servers! Empty
PostSubject: Re: Staying in Touch from across servers!   Staying in Touch from across servers! I_icon_minitimeTue Apr 13, 2010 2:15 am

I know. æ kjøpt epic flying i Thrallmar, just because of that. Og æ syns æ brukt lang nok tid på å spar opp te 5k gull æ.
Back to top Go down
Sponsored content





Staying in Touch from across servers! Empty
PostSubject: Re: Staying in Touch from across servers!   Staying in Touch from across servers! I_icon_minitime

Back to top Go down
 
Staying in Touch from across servers!
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Why roleplaying servers are alright

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
 :: Da WOW-
Jump to: